Huisstijlen

Een huisstijl is voor elke organisatie of bedrijf nodig voor een herkenbare identiteit. Als je kleuren, vormen, logo en lettertypes consequent doorvoert in je online en offline communicatie, draagt dat bij aan het vormen en verstevigen van je identiteit en jouw merk. Je ziet je huisstijl onder andere terug op:

  • Website
  • Visitekaartjes
  • Briefpapier en enveloppen
  • (Ansicht)kaarten
  • Readers/lesmateriaal
  • Enz.
Huisstijl items in alle soorten en maten

‘Bouw aan een betrouwbaar en sterk merk’

Kortom, verwerk je huisstijl in al je online communicatie en op alle papieren uitingen, zodat de ontvanger steeds hetzelfde beeld van jou ziet. Alles wat mensen dan koppelen aan jouw bedrijf is in lijn met elkaar.

Je geeft daarmee het signaal af dat je weet waar je voor staat en dat je een solide samenwerkingspartner bent. ‘What you see is what you get’.

Wij ontwerpen huisstijlen

Heb je nog geen logo, kleuren, vormen en lettertypes waar je altijd mee werkt in je communicatie? Grote kans dat je het dan elke keer net wat anders doet. Dat kost je veel tijd en energie. Bovendien loop je daardoor de kans mis om jezelf als betrouwbare samenwerkingspartner op de kaart te zetten.

Samen maken we jouw complete huisstijl. Dat begint met een logo, want dat is de basis. Een logo is een eenvoudig beeld dat jouw bedrijf vertegenwoordigt. Je logo bevat bepaalde kleuren, vormen en lettertypes, die de uitstraling van je bedrijf bepalen. In dit ontwerpproces hebben we veel persoonlijk contact, omdat we goed willen weten wie je bent en waar je bedrijf voor staat.

‘What you see is what you get.’

En regelen eventueel je drukwerk

Als het klaar is, kunnen we ook alle communicatie-uitingen die je nodig hebt voor je bedrijf vormgeven en eventueel laten drukken. Behalve de eerder genoemde uitingen kan je je huisstijl ook verwerken op promotieartikelen, zoals:

  • Posters
  • Notitieblokken
  • Linnen tassen
  • Folders
  • Banners
  • Mokken
  • Pennen
  • Enz.

Jouw stijl kan ik dus vormgeven op alles wat bedrukt kan worden, zodat je altijd dezelfde indruk achterlaat met een huisstijl die klopt.

Resultaat van een goede huisstijl

Als jij een professionele huisstijl laat ontwerpen, geef je aan dat je jezelf en je bedrijf of organisatie serieus neemt. Je investeert, omdat je wilt bouwen aan een sterk merk. Dat kan alleen als je consequent de kleuren, vormen, logo en lettertypes gebruikt in je communicatie-uitingen.

Zo laat je keer op keer een professionele indruk achter, waarmee je bouwt aan een betrouwbare identiteit.

Wil je eens sparren? Of wil je een gratis en vrijblijvende check van je huidige huisstijl? Laten we kennismaken, want we houden van persoonlijk contact.